Nina-Soturin sielun jäljillä

Skrpn

Kertokaa minulle (olen utelias tietämään) mikä teitä joitakin oikeasti niin paljon Ninassa ärsyttää? Sekö, että Nina ei ole totta? Nina on liian totta? Nina on sinä? Nina on omatunto? Nina on rikollinen? Nina on provosoija? Nina on se mikä haluaisit olla, mutta et uskalla olla? Nina on cool, ja jäljittelijät kyllä tunnistaa. Nina on pikkulikka? Nina on älykäs? Nina on tyhmä? Alatyyli ärsyttää alatyylisiä?

16

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haukotus

      Täältä löytyy mielenkiintoisempaakin lukemista kuin uhoomiset, joten hohhoijaa...

    • Tuija

      Nina on yksinäinen tyttö ja katkera.Onko täällä muutoinkaan mikään totta?Ei ole! Nina-Ystävän oikea nimi on Atrid Lindholm ja oikeasti hän on kiva ystävä.Nina-Ystävä sai paljon suosiota täällä ja kaverit haluaa saman.Oikea Nina-Ystävä on ajat sitten häipynyt ja hänen "kloonit" jatkaa.Alkuperäinen nina ja koko ninajutun alullepanija on tuolla http://www.hot-live-sex-shows.com palvelimella ja lähes kaikki tytöt tietää jos kysyt (Where is grazy peter).Hän on siellä poika koska muuten ajaisivat ulos.Ikä-raja on 18.Nämä tällä palvelimella olija rokkaajat on sen kavereita.

      • Haukotus

        Suosiota muka? Ei sillä turhalla haukkumisella/uhoomisella mitään suosiota ole kyllä näkynyt!
        Ja täällä ei todellakaan mikään välttämättä ole totta, mutta tuollaisia keksittyjä juttuja on turhauttavaa lukea tai että joku viitsii käyttää aikaansa niiden kirjoittamiseen!!!???

        Yksinäinen tyttö? Onhan teitä 3-5-6 henkeä vai paljonko se taas olikaan.
        Ja täällä keskustellaan, tosielämän ystäviä löytää sitten ihan muualta tai eri palstoilta...
        Rokkaaminenkin tapahtuu oikeasti ihan muualla kuin näppäimistöllä...


      • Tuija
        Haukotus kirjoitti:

        Suosiota muka? Ei sillä turhalla haukkumisella/uhoomisella mitään suosiota ole kyllä näkynyt!
        Ja täällä ei todellakaan mikään välttämättä ole totta, mutta tuollaisia keksittyjä juttuja on turhauttavaa lukea tai että joku viitsii käyttää aikaansa niiden kirjoittamiseen!!!???

        Yksinäinen tyttö? Onhan teitä 3-5-6 henkeä vai paljonko se taas olikaan.
        Ja täällä keskustellaan, tosielämän ystäviä löytää sitten ihan muualta tai eri palstoilta...
        Rokkaaminenkin tapahtuu oikeasti ihan muualla kuin näppäimistöllä...

        Oikea ja alkuperäinen Nina-Ystävähän on hyvä ihminen ja kaikki jututhan on sen novellikokoelmien materiaalia.Tietokoneitten käyttäjistä,Fantasia juttuja ja erilainen horoskooppikirja.Kaikki on työn alla.Te kaikki olette oas näitä tarinoita.

        Mistä muodostui amatsoonit?

        Se oli Sannan keksintö ja Astrid kehitteli teille tarinan.

        Nina tulee kuolemaan pian.Kaikella on alkunsa ja loppunsa.

        Miksi Nina yleensäkkin syntyi keskuuteenne?

        Astrid haluaa kirjoittaa novelli kokoelmaa ja teistä on ollut paljon apua.

        Juttua vaan.


    • arrow

      Pikku provosointi on aina paikallaan vaikka vaan herättelemään muita mut rajansa kaikella!!Miks tämmöstä palstaa muuten olis jollei ihmiset haluaisi sanoa mielipidettään nina-soturi sinä tai minä haluamatta olla silti joku muu tosin asiat voi esitää monella eri tavalla joskus kun on kiva olla aikuinen!!!!!!!!!!!!!!

    • Who bloody cares

      Enpä ole moisen juttuja edes lukenut, niin vaikea sanoa ärsyttävätkö vaiko eivät. Mutta tämä alkaa ärsyttää että jauhetaan jostain Ninasta.

      Onko jonkun horoskooppimerkki "Nina" vai?

      • Boring boring

        Suoraan sanottuna jollain Ninalla ei ole mitään väliä onko se oikea vai keksitty, vaikka Tuija niin kuvitteleekin ;-)

        Jos tekstit ovat pelkkää muiden haukkumista, niin paljon parempi on syventyäkin jatkossa vain niihin omiin novelleihin!!!!!!!!!!!!


    • heatseeker

      Niina on provosoija.. ÄLYKÄS sellainen.. ja kun se osaa niin viiltävän hyvin suorastaan ilkeästi kommentoida muita tähtimerkkejä.. ja kun se puhuu esim. meistä oinaista totta ainakin osasta meistä.. yksi pieni vika niinassa kuitenkin on hää ko tahtoo yleistää liikaa ei kaikki samalla tähtimerkillä varustetut ihmiset käyttäydy samal taval..

      • Nina-Soturi

        Minä en harrasta provokaatiota. Olen viiltävän pirullinen kritiikin tuottaja ainoastaan,tai ainakin pyrin siihen. Vieraile sivullani, päivitän sitä jokainen päivä. Sunnuntaisin tyhjennän sivun ja "kaikki uusiks" . Ei oinaat ole maalitaulu, vaan kaikki tasapuolisesti. Minä olen vain "vittupää".


      • mua naurattaa
        Nina-Soturi kirjoitti:

        Minä en harrasta provokaatiota. Olen viiltävän pirullinen kritiikin tuottaja ainoastaan,tai ainakin pyrin siihen. Vieraile sivullani, päivitän sitä jokainen päivä. Sunnuntaisin tyhjennän sivun ja "kaikki uusiks" . Ei oinaat ole maalitaulu, vaan kaikki tasapuolisesti. Minä olen vain "vittupää".

        Ninni lapsukainen,vaippapöksyinen pikkusotilas,seisot liian isoissa saappaissa.Luulet käyväsi suurta sotaa,etkä edes
        ole yhtä taistelua voittanut.
        Tyhjää huidot,reppana.Ohimennessäni sinua tölväisen,ja kohta taas tuuletat "voittoasi".
        Huvia on se,kun toikkaroit ja itsesi nolaat.
        Tyhmyytesikö on sinulle kunnia??Elinkautinen se on,sanon minä ja ihan ikiomasi.


      • Skrpn
        Nina-Soturi kirjoitti:

        Minä en harrasta provokaatiota. Olen viiltävän pirullinen kritiikin tuottaja ainoastaan,tai ainakin pyrin siihen. Vieraile sivullani, päivitän sitä jokainen päivä. Sunnuntaisin tyhjennän sivun ja "kaikki uusiks" . Ei oinaat ole maalitaulu, vaan kaikki tasapuolisesti. Minä olen vain "vittupää".

        Kuulehan sinä Nina-Asteroidi, kuulun ihailijoihisi, mutta hieman toisto häiritsee. Hauku Skorpparit välillä ja kunnolla! Löytyy kuule materiaalia mihin perustaa kyseinen kirjoitus mielikuvituksen siivittämänä. Löytyy kirjoista ja netistä ja aikakauslehdistä ja - you name it, ja jos ei löydy, kysy minulta. Enkä edes suutu, jos lataat kunnolla!


      • skorppari
        Skrpn kirjoitti:

        Kuulehan sinä Nina-Asteroidi, kuulun ihailijoihisi, mutta hieman toisto häiritsee. Hauku Skorpparit välillä ja kunnolla! Löytyy kuule materiaalia mihin perustaa kyseinen kirjoitus mielikuvituksen siivittämänä. Löytyy kirjoista ja netistä ja aikakauslehdistä ja - you name it, ja jos ei löydy, kysy minulta. Enkä edes suutu, jos lataat kunnolla!

        Sinunko takiasi toi on nyt meidänkin riesana? Seuraavaksi kai käsket sen mennä haukkumaan neitsyet vai mitä?! Ninahan on itse neitsyt, joten olisi mukava kuulla, mitä mieltä Nina on neitsyistä.


      • Skrpn
        skorppari kirjoitti:

        Sinunko takiasi toi on nyt meidänkin riesana? Seuraavaksi kai käsket sen mennä haukkumaan neitsyet vai mitä?! Ninahan on itse neitsyt, joten olisi mukava kuulla, mitä mieltä Nina on neitsyistä.

        Nina on haukkunut myös Neitsyitä. Siitä kiva ihminen. Miten niin Skorpparien riesana? Mulle ei Nina ole vastannut tähän aiheeseen mitään, ja minähän se Skorpparina sitä pyysin. Jos laitat tämän sivuston haku-kohtaan Nina-Soturi, ja luet sitten niitä juttuja tarpeeksi paljon, et sen jälkeen enää niistä ärsyynny tai loukkaannu tai mitään, uskoisin. Mutta anteeksi, jos minä(kin) ärsytän sinua.


    • musta skorpioni

      Kaikki tuo ja vähän päälle, mutta eniten se, että se tuppaa nenänsä joka paikkaan. Alkaa tympiä.

    • Hupsu

      Mun Nimeni On Nina

      • Skrpn

        You see mutta se ei näy tähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe